رمز و راز یادگیری مکالمه روزمره زبان انگلیسی
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

بارها شنیده ایم که بسیاری از زبان آموزان از دشواری مکالمه زبان انگلیسی شکایت می کنند. شاید برای شما این سوال پیش بیاید چرا با اینکه بسیاری از زبان آموزان لغات زبان انگلیسی زیادی را می دانند و به اکثر ساختارهای زبانی تسلط دارند اما در هنگام مکالمه دچار مشکل می شوند و نمی توانند از آموخته های دانش زبانی خود به درستی استفاده کنند. گاهی حتی ممکن است مکالمه برای آن ها توام با استرس، دلهره و چالش های فراوان باشد. در این مقاله و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی قصد داریم شما را با ۶ روش مناسب برای یادگیری و تقویت بیشتر مهارت مکالمه زبان انگلیسی روزمره آشنا کنیم. با مجله دیاکو همراه باشید. 

گام اول: به مکالمات زبان انگلیسی با اشتیاق وعلاقه گوش کنید!

باید به این نکته توجه داشت که همیشه بیشترین یادگیری از طریق گوش دادن انجام می گیرد و برای اینکه بتوانید یک سخنور خوب باشید در ابتدا باید شنونده‌ خوبی شوید. بدین منظور شما می توانید در گروه‌ها و کلاس هایی که به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند حضور داشته باشید و به نحوه‌ی حرف زدن آنها به دقت گوش کنید. این گروه ها می تواند کلاس های زبان انگلیسی و یا شرکت در ایونت های آخر هفته ی مکالمه ی آزاد باشد. همچنین گوش دادن به اخبار، موسیقی، پادکست یا هر فایل صوتی به زبان انگلیسی منبع بسیار خوبی برای تقویت مهارت شنیداری است. این کار باعث آشنایی با نحوه تلفظ صحیح کلمات زبان انگلیسی و افزایش اعتماد به نفس زبان آموزان خواهد شد و به مرور ترس از صحبت کردن را از آن ها دور خواهد کرد. شما می توانید برای آشنایی بیشتر با روش های تقویت زبان انگلیسی از طریق اخبار به مقاله تقویت زبان انگلیسی از طریق اخبار مجله دیاکو مراجعه کنید. 

گام دوم: به زبان انگلیسی فکر کنید!

فکر کردن به زبان انگلیسی یک روش مناسب و اثبات شده برای مرور لغات و ساختارهای دستوری زبان  می باشد. وقتی مغز خود را مجبور به فکر کردن به زبان انگلیسی می‌کنید اطلاعات آموخته شده قبلی شما فعال می‌شوند و  کاربرد واقعی کلمات و ساختارها را در موقعیت‌های واقعی خواهید آموخت. اگر به تازگی شروع به یادگیری زبان انگلیسی کرده اید می توانید از تک واژه های ساده زبان شروع کنید. مثلا هنگام مشاهده تلفن همراه خود به سرعت کلمه Cell phone را در ذهن خود بیاورید و به آن فکر کنید. در واقع شما باید بتوانید با خودتان زبان انگلیسی صحبت کنید. ممکن است هنگام مکالمه، کلمه ای را فراموش کنید وبه خاطر نیاورید اما باید توجه کنید در زبان انگلیسی راه‌های مختلفی برای رساندن منظورتان وجود دارد. بنابراین شما نباید تنها روی یک کلمه خاص متمرکز شوید. سعی کنید منظور خود را با کلمات مشابه دیگری منتقل کنید.این نکته را در نظر داشته باشید که وقتی قرار است به صورت روان زبان انگلیسی صحبت کنید نباید جملات مورد نظر خود را از زبان مادری ترجمه کنید. ترتیب قرار گیری کلمات فارسی در جملات زبان انگلیسی کاملا متفاوت است و ترجمه کردن سرعت مکالمه را پایین می آورد و باعث بروزخطا خواهد شد. 

گام سوم: فناوری مورد علاقه ی خود را در زبان انگلیسی پیدا کنید!

شما می توانید برای تقویت مهارت مکالمه زبان انگلیسی روزانه خود از فناوری های کارآمد آموزش زبان استفاده کنید. قطعا ابزارهایی همانند رایانه، تلویزیون، گوشی هوشمند، تبلت و استفاده از وبسایت ها و اپلیکیشن های مفید. به شما کمک می‌کند تا به فرآیند یادگیری خود سرعت ببخشید.  یک وبسایت زبان انگلیسی همراه با گروه های چت متفاوت است که در آن سازنده ی گروه تعداد اعضای آن را تعیین می کند. از این وبسایت می توان برای صحبت با انگلیسی‌ زبانان یا زبان‌آموزان انگلیسی به صورت رایگان استفاده کرد. شرکت در این گروه های آنلاین باعث می شود که سایر افراد به سرعت اشتباهاتتان را اصلاح کنند و شما پس از مدت کوتاهی استفاده از این وبسایت به خوبی متوجه پیشرفت خود در مهارت مکالمه خواهید شد.همچنین می توان از وبسایت‌ دیگری مانند My Language Exchange و یا اپلیکیشن Hellotalk استفاده کرد و در آن با افراد Native به صورت زبان انگلیسی گفت و گو نمود.  وب‌سایت speaking24.com با گرفتن برخی اطلاعات مربوط به مهارت زبان آموزان، افراد علاقمندی که قصد دارند زبان انگلیسی شان را تقویت کنند یا می خواهند در تقویت زبان انگلیسی دیگران به آن ها کمک کنند را به شما معرفی خواهد کرد و این امر می تواند انگیزه شما را در یادگیری زبان انگلیسی بسیار افزایش دهد.

گام چهارم: صدای خودتان را زمانی که به زبان انگلیسی صحبت می کنید ضبط کنید!

ضبط کردن صدا یکی از موثرترین راه هایی است که برای تقویت لهجه و تلفظ دقیق‌ کلمات زبان انگلیسی می توان از آن استفاده کرد. این روش مناسب افرادی است که می توانند حداقل چند دقیقه درباره موضوعی به زبان انگلیسی صحبت کنند. پیشنهاد ما به شما این است که سعی کنید فعالیت های روزانه ی خود را به زبان انگلیسی بازگو کنید و صدای تان را ضبط کنید. از این طریق شما اشکالات خود را پس از گوش دادن به صدای خود متوجه خواهید شد.

 گام پنجم: بیش از حد خود را درگیر گرامر زبان انگلیسی نکنید!

شاید برایتان عجیب باشد اما شما باید بدون تمرکز زیاد بر روی مطالعه گرامر بتوانید به خوبی صحبت کنید. تمرکز زیاد بر روی گرامر سرعت صحبت کردن شما را کاهش می‌دهد و ممکن است شما را گیج‌ کرده و تنها درگیر فکر کردن به قوانین گرامری کند. جالب است بدانید که حتی Native ها هم در بسیاری از مواقع ، دچار اشتباهات گرامری می شوند. برای همین است که نباید تنها روی گرامر زبان انگلیسی توجه کرد. توصیه ما به شما این است به جای تمرکز بیش از حد برروی گرامر به تمرین مهارت فعالیت های جذاب به زبان انگلیسی بپردازید و از آن ها بهره مند شوید.

گام ششم: فعالیت های مورد علاقه و جذاب خود را به زبان انگلیسی انجام دهید!

اگر به رشته و حوزه خاصی همانند موسیقی، آشپزی، سمینارهای مدیریتی و کسب و کار و ...علاقمند هستید، سعی کنید در کلاسهایی شرکت کنید که به زبان انگلیسی برگزار می شوند و یا اینکه می توانید کلیپ های آموزشی آن ها را به زبان انگلیسی تماشا کنید. با اینکار هم به فعالیت مورد علاقه خود پرداخته اید و هم کمک بزرگی به پیشرفت دانش زبانی خود کرده اید. باید بدانید که مکالمه انگلیسی رویای دست نیافتنی نیست و تنها نیاز به اختصاص زمان کافی و پشتکار زبان آموزان دارد. در این مقاله شما را با ۶ روش مفید جهت تقویت مکالمه زبان انگلیسی روزمره آشنا کردیم. توجه کنید که درست انجام دادن این روش‌ها نقش بسزای در موفقیت شما خواهد داشت.جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir مکالمه انگلیسی ترمیک و فشرده  و آزمون‌های بین‌المللی CELPIP و IELTS  با مشاورین مجرب آکادمی زبان دیاکو از طریق شماره ۷۲۱۱۴ تماس حاصل نمایید.





:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: